Корзина
81 отзыв
✔️ V.O.M.S. интернет-магазин садовой и бытовой техники
График работы
  • Понедельник
    08:3018:00
  • Вторник
    08:3018:00
  • Среда
    08:3018:00
  • Четверг
    08:3018:00
  • Пятница
    08:3018:00
  • Суббота
    Выходной
  • Воскресенье
    Выходной
Контакты
+380631583747
+380971268464
+380954889744
✔️ V.O.M.S.
Менеджер
УкраинаКиевМиропольская 2
voms.market@ukr.net
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+380631583747
+380971268464
+380954889744
Мотоцикл Spark SP150R-11, фото 1
Мотоцикл Spark SP150R-11, фото 2Мотоцикл Spark SP150R-11, фото 3

Мотоцикл Spark SP150R-11

24 055 грн.

  • В наличии
Мотоцикл Spark SP150R-11
Мотоцикл Spark SP150R-11В наличии
24 055 грн.
Купить
+380631583747
  • +380971268464
  • +380954889744
Купить
+380631583747
  • +380971268464
  • +380954889744
  • График работы
  • Адрес и контакты
возврат товара в течение 14 дней по договоренности
Описание
Характеристики
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11 • Классическая компоновка, елегантний і в той же час практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд. • Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий. • Грушеподібний паливний бак має розширену передню частину і звужену задню - водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають в в бічні накладки і сидіння - елегантний зовнішній вигляд. • Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі. • Стильна, дуже оригінальна фара з галогеновою лампою, вбудована в обтічник керма. • Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування. • Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака. • Передні і задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі). • Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач на крилі - підвищують безпеку експлуатації. • Вся оптика сертифицирована по евростандарту – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла. • Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль. • Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках). • Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника - хороший огляд вперед и назад. • Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб. • Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла). • Сидіння пасажира - повної довжини (комфортно при тривалих поїздках). • Зручний задній багажник одночасно служить рукоятками для пасажира.. • Широка підніжка водія з рельєфною антифрикционной накладкою. • Відкидна підніжка пасажира. • Двигун Zongshen об'ємом 149 см3 , потужністью 8,6 кВт (11,7 л.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці. • Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла. • Весь двигун, включаючи сорочку і головку блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд. • Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією. • Додатковий змінний паливний фільтр - подовжує термін служби двигуна. • Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна - контроль простий і швидкий. • Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач. • Однеплечовий важіль перемикання КПП. • Чорний конічний глушник з чорної матовою захисної накладкою, значно знижує рівень шуму від двигуна. • Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і відомою зірочки. • Зручне регулювання натягу ланцюга. • Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з 5 спицями забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування. • Шини передніх коліс 2.75 18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі. • Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці. • Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби. • Два пружинно-масляних задніх амортизатора – забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху на будь-яких дорогах. • Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті. • Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря і для установки номерного знаку і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризговик - надійно захищають пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. • Широкий і довгий передній щиток з міцного пластика з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду. • Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд. • Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки. Характеристики мотоцикла SPARK: SP150R-11 Основні параметри: Тип мотоцикла: дорожній, двомісний Максимальна швидкість, км/год: 95 Вантажопідємність, кг: 150 Тип палива: бензин з октановим числом не нижче 92 Об’єм паливного бака, л: 13,0 Середня витрата палива, л/100 км: 2,2 Напруга бортової електромережі, В: 12 Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) 14 / 85 Акумуляторна батарея: - тип, ємність, А*год 6,5 Сигналізація: – Замок блокування керма: + Блокування замка запалювання: – Багажник: + Кофр для мотошолома: – Комплект ЗІП :+ Колісна база, мм: 1260 Конструкційна маса, кг: 110 Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм: 1950×750×1210 Двигун: Модель двигуна : Zongshen ZS161FMJ Тип двигуна одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів Робочий об'єм двигуна, см3: 149 Номінальна потужність, кВт: (к.с.) 8,6 (11,7) Максимальні обороти колінчастого вала двигуна, об/хв 8500 Максимальний крутний момент,: Нм 10,0 (при 7500 об/хв) Тип стартера: електростартер, кікстартер Запалювання: електронне, CDI Система охолодження: повітряне охолодження Тип КПП механічна 5-ступінчаста, послідовна: (схема 1-0-2-3-4-5) Зчеплення: механічне, багатодискове, в масляній ванні Паливний насос: – Паливний фільтр: змінний на паливопроводі Повітряний фільтр: + Масляний фільтр: полімерна сітка Обсяг картера двигуна і КПП,: л 1,1 Тип масла: напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів Шасі: Рама дуплексна, трубчастий каркас Диски коліс: легкосплавні литі 5-спицеві Підвіска переднього колеса: телескопічна вилка Амортизатори передні: масляні Підвіска заднього колеса: маятникова з двома амортизаторами Амортизатори задні: пружинно-масляні Привід заднього колеса: відкрита ланцюгова передача Тип переднього гальма: дискове гідравлічне Тип заднього гальма: барабанне механічне Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4 Розмір шин (передня / задня): 2,75-18 / 3,00-18 Тип протектора: дорожній універсальний «асфальт / грунт» Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/см2 1,75 / 2,25 / 2,80 Короткий опис мотоцикла SPARK SP150R-11 Мотоцикл SPARK SP150R-11 - легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки, придатний для експлуатації як в міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходової частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13. Основна відмінність SP150R-11 - «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника. В цілому дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира. Крила коліс трохи ширше, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризговиками. Задній ліхтар - в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, ємність 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина заужена і плавно стикується з сидінням - красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач - одноплечева, без «п'яти». В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові: Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку. Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), обсяг 149 см3. Дозволяє розвивати непогану швидкість - до 95 км/ч. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера - вікно для контролю наявності масла (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом). Коробка передач 5-ти швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача - між 1-й і 2-й швидкостями. Зчеплення - класичне, з управлінням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем. Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з 5-ю прямими спицями. Протектор покришок - універсальний, з помірно високими грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для грунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду - дисковий гідравлічний, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнутий, зручний і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають в руку. На стійках керма - гофра. Фара оригінальної «корончатой» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів - на еластичних кріпленнях, з помаранчевими лампочками розжарювання. Комбінована моно-корпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива -стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира - відкидні.
Основные атрибуты
Производитель  Spark
Страна производительКитай
Система запускаЭлектростартер
Система впрыска топливаКарбюратор  
Количество цилиндров  1
Охлаждение двигателяВоздушное  
Главная передачаЦепная  
Дополнительные характеристики
Состояниеновый
Тип мотоциклаклассик
Тип двигателячетырехтактный
Принтабстрактный
Информация для заказа
  • Цена: 24 055 грн.